طراحی هایپر پروتئین

طراحی هایپر پروتئین- صنایع برودتی فریدونی

اگر نگاهی به فروشگاه های عرضه کننده گوشت و فرآورده های پروتئینی سطح شهر بیندازیم، متوجه می شویم که اکثر این مراکز دارای طراحی ساده و نامنظم بوده و کمتر کسی به طراحی دکوراسیون داخلی این فروشگاه ها اهمیت داده است.

این در حالی است که طبق تحقیقات انجام شده، یکی از مهم ترین دلایل ورود مشتری به یک فروشگاه یا سوپر پروتئینی، تمیزی و چیدمان درست تجهیزات برودتی از جمله: یخچال فروشگاهی، فریزر فروشگاهی و.. می باشد؛ به این ترتیب افراد می توانند به راحتی به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته و تجربه خوبی در خرید داشته باشند.

از این رو در این مطلب تصمیم گرفتیم به نکات خواندنی و مهم در خصوص طراحی هایپر پروتئین اشاره کنیم. مهم ترین مواردی که در این مقاله به آن ها می پردازیم عبارتند از:

  • تجهیزات مورد نیاز در طراحی هایپر پروتئین
  • قیمت یخچال مغازه پروتئینی
  • لیست اجناس مغازه پروتئینی
  • راهنمای طراحی دکوراسیون مغازه پروتئینی کوچک یا بزرگ
  • عکس دکوراسیون مغازه پروتئینی

با ما همراه باشید.

تجهیزات مورد نیاز در طراحی هایپر پروتئین

توجه داشته باشید طراحی اصولی فروشگاه و هایپر پروتئین در نهایت می تواند تاثیر به سزایی در افزایش درآمد و جذب مشتریان داشته باشد.

قبل از هرچیز ابتدا باید بدانیم تجهیزات ضروری و لازم در طراحی هایپر پروتئین به طور دقیق چیست؟ این تجهیزات عبارتند از:

  1. انواع یخچال فروشگاهی و فریزر فروشگاهی مانند: یخچال پرده هوا یا یخچال روباز، سردخانه و…
  2. ترازو و چرخ گوشت صنعتی
  3. انواع دستگاه همبرگرساز و دستگاه برش کالباس
  4. قفسه و ریل های فروشگاهی
  5. میز چک اوت ( یا میز صندوق که محل پرداخت اجناس خریداری شده توسط مشتریان است)

قیمت یخچال مغازه پروتئینی

از جمله مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت یخچال مغازه پروتئینی، نوع و ابعاد یخچال، نوع موتور، جنس بدنه و… هستند. شما می توانید انواع یخچال سوپر مارکتی، یخچال روباز و پرده هوا و… را از مجموعه صنایع برودتی فریدونی طراح و مجری سیستم های برودتی و طراحی و اجراء دکوراسیون داخلی برای فروشگاههای زنجیره ای، طراحی قنادی و… خریداری نمایید.

به دلیل نوسانات قیمت در بازار می توانید همین حالا برای استعلام قیمت یخچال مغازه پروتئینی از بخش ارتباط با ما با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

لیست اجناس مغازه پروتئینی

پس از تامین تجهیزات ضروری برای هایپر پروتئین و خرید سردخانه صنعتی و…، نوبت به خرید محصولات و اجناس مغازه پروتئینی می رسد. بنابراین در این بخش به معرفی محصولات مورد نیاز و پرتقاضای مشتریان می پردازیم که عبارتند از:

فرآورده های گوشتی شامل:

  • انواع گوشت (گوسفندی، گوساله، مرغ و…)
  • سوسیس و کالباس
  • جوجه مرینیت شده (طعم دار شده)
  • ناگت و شنیسل
  • تن ماهی
  • همبرگر
  • میگو

فرآورده های لبنی و گیاهی شامل:

  • تخم مرغ و تخم بلدرچین
  • عصاره گوشت و مرغ
  • قارچ
  • کره گیاهی و حیوانی

حالا که با لیست اولیه محصولات و تجهیزات ضروری برای طراحی هایپر پروتئین آشنا شدیم، قدم بعدی بررسی نکات مهم و کاربردی در طراحی دکوراسیون مغازه پروتئینی است.

راهنمای طراحی دکوراسیون مغازه پروتئینی کوچک یا بزرگ

یک اصل مهم در طراحی طراحی هایپر مارکت مدرن ، طراحی سوپر مارکت و دکوراسیون فروشگاه ها توجه به نکات روانشناسی است.

بر اساس تحقیقات، افراد به محرک های داخل فروشگاه از جمله: رنگ، استفاده از فناوری های روز وحتی نحوه چیدمان یخچال فروشگاهی نیز واکنش نشان می دهند.

از این رو در این بخش به چند نکته مهم در این زمینه اشاره می کنیم:

  • دید اولیه مشتریان و برداشت آن ها بسیار مهم است!

بر اساس مطالعات انجام شده، میانگین زمانی که افراد در قفسه های فروشگاه ها می گذرانند، تنها 15 ثانیه است. بنابراین بسیار مهم است که طراحی هایپر پروتئین به گونه ای باشد که در این مدت زمان کم بتواند نظر مشتریان را جلب کند.

  • استفاده از تجهیزات روشنایی خاص

استفاده از چراغ و لوسترهایی با شکل و طرح انتزاعی، نوارهای خطی نورانی، نورپردازی صندوق هایپر پروتئین و.. از مهم ترین ترفندها برای برندینگ و افزایش کیفیت نورپردازی فروشگاه می باشند.

  • تناسب رنگ ها

توجه به ظاهر قفسه های فروشگاه و چیدمان محصولات از اهیمت بسیار بالایی برخوردار است.

پیشنهاد می کنیم قفسه های جلویی هایپر را با محصولات جدید و پرفروش پر کنید و به نمی ظاهری قفسه ها اهمیت بدهید؛ چرا که رعایت این نکات می تواند به راحتی نظر مشتریان را جلب کند.

  • استفاده از علائم راهنما برای کمک به مشتریان

همان طور که گفتیم افراد مختلف تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن، به خرید محصول بپردازند. از این رو بهتر است اطلاعات مربوط به هر محصول و قفسه ها را با علایم مختلف در فروشگاه نصب نمایید. به این ترتیب تجربه یک خرید لذت بخش را برای مشتریان رقم می زنید!

  • درگیر کردن حس شنیداری و لامسه مشتریان

تلاش کنید علاوه بر اهمیت به جنبه بصری فروشگاه، از دیگر حواس افراد برای ترغیب به خرید محصول و در نهایت افزایش فروش نیز بهره ببرید.

استفاده از آخرین فناوری های روز، مثل: خرید نمایشگرهای لمسی انتخاب محصول، تبلیغات ویدیویی و… از جمله مهم ترین ابزارها برای جلب توجه خریداران می باشد.

  • بهداشت در سوپر پروتئینی

یکی از مهم ترین و حساس ترین نکات مربوط به طراحی هایپر پروتئین، توجه به بهداشت و نظم محصولات است.

تفکیک انواع یخچال روباز، یخچال فروشگاهی، فریزر فروشگاهی، رعایت استاندارد در طراحی قفسه ها و.. از جمله مهم ترین مواردی است که باید به منظور افزایش نظم و نظافت فروشگاه به آن ها توجه گردد.

همچنین استفاده از تهویه مناسب برای جلوگیری از فساد محصولات، تفکیک اتاق شست و شو و… نیز در افزایش تمیزی هایپر پروتئین تاثیرگذار است.

فراموش نکنید کارشناسان اماکن بهداشتی نیز قوانین سخت گیرانه ای در این زمینه طراحی کرده اند. بنابراین موضوع نظافت فروشگاه نیازمند توجه بیشتری است.

حالا که با نکات مهم در طراحی هایپر پروتئین آشنا شدیم، شاید مایل باشید با مشاهده عکس مغازه پروتئینی برای اجرای طراحی حرفه ای ایده بگیرید. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به دکوراسیون فروشگاه پروتئینی را مشاهده نمایید.

عکس دکوراسیون مغازه پروتئینی

در ادامه تصاویری از عکس  مغازه پروتئینی در نقاط مختلف دنیا قرار داده ایم تا به این ترتیب بتوانید به راحتی برای طراحی و راه اندازی سوپر پروتئینی، ایده های خلاقانه داشته باشید.

 

دکوراسیون مغازه پروتئینی-1

دکوراسیون مغازه پروتئینی-2    

دکوراسیون مغازه پروتئینی-3

دکوراسیون مغازه پروتئینی-4

دکوراسیون مغازه پروتئینی-5 

دکوراسیون مغازه پروتئینی-6

                                                                  ایده دکوراسیون مغازه پروتئینی

جمع بندی

به پایان مطلب راهنمای طراحی هایپر پروتئین رسیدیم. در این مقاله ابتدا تلاش کردیم مهم ترین تجهیزات برای راه اندازی سوپر پروتئینی را معرفی کنیم که عبارتند از:

  1. انواع یخچال فروشگاهی و فریزر فروشگاهی
  2. ترازو و چرخ گوشت صنعتی
  3. انواع دستگاه همبرگرساز و دستگاه برش کالباس
  4. قفسه و ریل های فروشگاهی
  5. میز چک اوت و…

همچنین به معرفی محصولات مورد نیاز مشتریان در مراجعه به هایپر پروتئین پرداختیم.

در ادامه گفتیم قیمت یخچال مغازه پروتئینی به عوامل مختلف از جمله: جنس بدنه، نوع موتور و… بستگی دارد.

در پایان نیز به موارد مهم و تاثیرگذار در طراحی حرفه ای دکوراسیون سوپر پروتئینی اشاره کردیم و تلاش کردیم با قرار دادن چند تصویر ایده های مختلف به منظور جذب مشتریان بیشتر را با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این مطلب راهنمای جامع و کامل به منظور راه اندازی و طراحی بزرگترین هایپر پروتئین تهران برای شما باشد.

فراموش نکنید صنایع برودتی فریدونی با بیش از 5 دهه فعالیت در اجرای پروژه های: طراحی هایپر پروتئین، طراحی قنادی، طراحی هایپر مارکت، طراحی سوپر مارکت و… دسترسی به تنوع بالای محصولات و تحویل سریع را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. از این رو چنانچه قصد طراحی دکوراسیون سوپر پروتئین مطابق با استاندارد و ضوابط طراحی را دارید، می توانید از بخش  ارتباط با ما با کارشناسان صنایع برودتی فریدونی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *